Sunday, January 17, 2010

hari yang bosan




Hari ni hari jumaat....cuti...
Semperna awal muharam iaitu tahun baru islam..ape azam aq ek...hehehe..xwat azam agla..
Hari ni aktiviti aku cuma pergi servis moto lc aku tue,kena RM70..
Tue pon hanya tukar minyak hitam shell vsx, filter, spark plug,lining brek belakang.
Ngah lepak2 kat kedai moto, ade cina bengkel nie minat kat coverset moto lc aku ni..al-maklumlah disign mcm moto Valentino Rossi..heheheh.
Pas2 time nak balik le ujan lak kat taman midah.kete kat jalan le jalan lembab plak
mcm dengki aq je...
hampir2 nak lencun aq..
..dh terpaksa aku melepak kat restoran mamak al-amal kat bandar tun razak, kl
Sempat aku order teh panas dgn roti canai sekeping..erkk!!!alhamdulillah..
ngah sedap menikmati teh panas dgn roti canai, member aku call aq..
Member aq ajak g Karaoke kat Gaint Counnout..
best...
ade awek kat situ....hhehehe


No comments:

Post a Comment