Sunday, January 17, 2010

Hujung Mingguku Yang Penat

Fuh..ari ni penat sikit sbb aku tolong member aku nak pindah..
penat2 pon tp syok gak klau wat skali skala...
dah lama x bersenam..heheheh...main futsal pon dh jarang skarang...
Sementara nak amik barang kat umah akak member aku ni..aku dgn membe aku yem
lepak2 kat umah akak membe aku ni..
sempat posing kat umah dia..heheheh...
sebelom g tempat yang dituju..aku dgn member dijamu sedikit juadah..
alhamdulilah...ni dia juadah kami..
air sirap + chess cake dgn coklat kek

Di malam hari plak..aku lepak kat downtown cheras..
member ajak lepak situ, aku dgn member aku dtgla ke downtown..
org blanja aku ngap jela...kerang bakar xsempat aku amik gambar..tp mmg sedap gler...
Sebelom aku balik..aku singgah la downtown jap beli minyak wangi..
ala murah aje...tp bau dia ok la...
aku nk beli mahal xde bajet..kete aku nak kuar dh ari isnin or selasa ni,
kate agen tue tggu no pendaftaran..nnt aku upload gambar kete aku ye...
ni gambar botol minyak wangi aku beli. POLO BLUE

No comments:

Post a Comment